loading...
هرچے کہ بخوای،ھست

ali بازدید : 9 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

مامانم 2 ماهه به همه گفته خطش سوخته... رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی!!! آخرشم برگشته میگه همش تقصیر توئه بس که با گوشیم ور میری! فک و فامیله داریم؟ خواب بودم بابام اومد تو اتاقم یهو جیغ زد محمد! من نزدیک بود به سقفبچسبم میگم بله چی شده؟ بابام میگه پاشو امروز تمرین داری خواب نمونی! فک و فامیله داریم؟ خواستگار اومده برام، خواهر پسره میگه برادر ما اولین بارشه میاد خواستگاری واسه همین خجالتیه. مامان بزرگ منم واسه بازار گرمی میگه دختر ما هم اولین باره واسش خواستگار میاد!!فک و فامیله داریم؟ یه بار با داداشم سواره تاکسی شدیم نشستم صندلی جلو... حواسم پرت یه جا دیگه بود زل زده بودم به پول خوردای رو داش بورد! آخر مسیر بهیارو گفتم کرایش چقدره؟ گفت: 1200. منم از پولای خودش جولو چشش شمردم دادم بهش!!! یه 5 قدم که از ماشین دور شدیم تازه 2زاریم افتاد چه حرکتی زدم! برگشتم دیدم دهن راننده بازه بازه! مسافرای دیگه هم ترکیده بودن از خنده! این برادر ما داداشه چته که داره!!! من یه جای بی ربط تو یه شرکتارائه دهنده خدمات اینترنتی کار میکنم،هر دفعه سرعتا میاد پایین، همه فک و فامیل زنگ میزنن فحشو میکشن بهم. میگن چرا سرعت پایینه؟ نمیشه یه کاری کنی مال ما درست بشه؟ این همه پول از مردم میگیرین بازم سرعتتون پایینه؟ پول مارو پس بگیرنخواستیم! دیروز عمه ام زنگ زده میگه پسرم پولای ماهانه شو جمع کرده اومدهسرویس خریده، چطوری دلت میاد؟ ایشالاحرومت باشه! من... فک و فامیله داریم؟ به مامانم گفتم سشوارم سوخته، سشوارش رو بهم میده میگه: اینو بگیر! خیلیییی عالیه! هم جمع و جوره، همگرماش خیلیییی زیاده، هم جنسش عالیه،هم.. فقط داری موهاتو سشوار میکنی وسطش خاموشش نکن، دیگه روشن نمی شه! مامانه ما داریم؟؟ فک و فامیله ما داریم؟ دارم به یکی از دوستام اس میدم بابام یهوه برگشته میگه واسه اون دختری که با تو دوست شده متاسفم.... من : :-l فک و فامیله داریم؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ من
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 379