loading...
هرچے کہ بخوای،ھست

ali بازدید : 8 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

با کلی ذوق و شوق رفتیم شیرینی تر خریدیم و رفتیمخونه دختر داییم… اما نامرداشیرینی خشکای یه هفته پیشو برامون با چایی آوردن… آی حرص خوردیم.. آی حرص خوردیم… فک وفامیله داریم؟ داشتم تلویزیون میدیدم یهو داداشم داد زد: کمک کمک ...! پریدم تو آشپزخونه دیدم از ماکروویو آتیش میزنه بیرون! نگو این شاهکاره خلقت داشته تو ماکروویو جورابشو خشک میکرده؟ آخه الان من چی بگم بهش؟ فک و فامیله داریم؟ یکی از دوستام تعریف میکرد مامانم وقتی نماز میخونه با هر الله اکبر بلندی که میگه یه منظور داره... اون موقع من چک میکنم زیر گاز خاموش باشه، کسی در میزنه، چراغ جایی روشن نمونده باشه و...! یه روز با وجود این که تمام اینا رو چک کرده بودم بازم الله اکبر ادامه داشت، وقتی نمازش تموم شد با عصبانیت گفت مگه کوری نمیبینی گرممه میگم کولر رو روشن کن....! فک و فامیله داریم؟ پسر داییم تو آژانس کار میکرده یه روز یه پیرزن سوار میکنه، بعد چند دقیقه گوشیش زنگ میخوره، حرفش که تموم شد، پیرزنه پرسید: کی بود؟ پسر دایی: :O:O پیرزن: پسرم کی بود؟ پسر دایی: :O:O ... پیرزن: مگه کری، میگم کی بود؟ پسر دایی با حالت ترس و شوکه شده: دوستم بود. پیرزن: حالا چی میخواست؟ پسر دایی با حالت عصبانیت: دنبال زن فضول سن بالا میگرده تا ... لا اله الاالله. فک و فامیله داریم؟ بچه اومده به داداشم میگه: جون این خانمیه جفت جوراب بخر، داداش من میگه من میخوام سر به تن این خانوم نباشه!! برو آقا بروووووووووووووو. فک و فامیله داریم؟ بچه بودم بابام منو برده بود شهر بازی سوار تاب زنجیری شده بودیم، هنوز دور نگرفته بود دستگاه که دیدم بابام داره از ترس داد و هوار میکنه... طرف نگه داشته دستگاهو به بابام میگه چی شده؟ میگه این پسر من میترسه مارو پیاده کن! فک و فامیله داریم؟ من دارم با کاپشن تو خونه میگردم مامانم اصلا به کلید خاموش کردن کولراعتقاد نداره؛ خب مادر من جای بچه دو تا پنگوئن میاوردی. فک و فامیله داریم؟ برای دخترخالم توی فیس بوک صفحهدرست کردم بعد یه هفته رفتیم دیدم صد نفر دوست داره اونوقت درخواست دوستی براش فرستادم برام پیغام گذاشته شما کی هستی!!!! فک و فامیله داریم؟ مامانم 2 ماهه به همه گفته خطش سوخته... رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی!!! آخرشم برگشته میگه همش تقصیر توئه بس که با گوشیم ور میری! فک و فامیله داریم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ من
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 358