loading...
هرچے کہ بخوای،ھست

ali بازدید : 7 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

ت با کلی شوق و ذوق رفتم خونه، می گم پدر جان استادمون گفت بین همه ی کلاس ها من بالاترین نمره رو گرفتم. میگه: ببین دیگه بقیه چقدر خنگن.. به مامانم می گم می خوام یه خونه جدا بگیرم و مستقل بشم؛ می گه برو... برو مستقل شو... برو ایدز بگیر.......!!! پدر به دختر: دخترم این موقع شب تو بالکن چیکار میکنی؟ دختر: دارم ماهو میبینم بابایی! پدر: پس بی زحمت به ماهت بگو خبر مرگش اون ماشینشو خاموش کنه، صداش نمیذاره بخوابیم!!! عشق عینک سبزی است که با آن انسان کاه را یونجه می بیند. (مارک تواین) مردی داشت در خیابان حرکت می کرد که ناگهان صدایی از پشت گفت: اگر یک قدم دیگه جلو بروی کشته می شوی. مرد ایستاد و در همان لحظه آجری از بالا افتاد جلوی پایش. مرد نفس راحتی کشید و با تعجب دور و برش را نگاه کرد اما کسی را ندید. بهراهش ادامه داد. ... به محض اینکه می خواست از خیابان رد بشود باز همان صدا گفت: بایست. مرد ایستاد و در همان لحظه ماشینی با سرعتی عجیباز کنارش رد شد. باز هم نجات پیدا کرده بود. مرد پرسید تو کی هستی وصدا جواب داد: من فرشته نگهبان تو هستم. مرد فکری کرد و گفت:اون موقعی که من داشتم ازدواج می کردم کدام گوری بودی؟؟؟ یارو میره مغازه یخ بخره میگه چنده؟ فروشنده میگه 2 تومن. میبینه پول نداره دست میزاره رو یخه میگه از این یخ تر نداری؟ رضا شاه به زور میخواست چادر رو از سر زن ها برداره، هیشکی زیر بار نمیرفت؛ حالا میخوان به زور چادر سر زن ها بکنن، بازم کسی زیر بار نمیره! یعنی لجباز تر از زنها تو کهکشان پیدا نمیشه ها! میگن هر نخ سیگار 3 دقیقه از عمر آدم کم می کنه! همچنین ثابت شده اگه از چیزی لذت ببری 5 دقیقه به عمر آدم اضافه میشه! نتیجه: سیگارتون رو با لذت بکشید تا 2 دقیقه به ازای هر نخ سیگار به عمرتون اضافه بشه...!! اینروزا دختر و پسرها از عشق و دوستی هیچ نفعی نمیبرند؛ اونایی که منفعت میبرند: رستورانها کافی شاپها، ایرانسل و همراه اول !! دختره تا دیروز که خونه باباش بود از شیلنگ حیاط آب میخورد, الان که ازدواج کرده میگه آب معدنی دماوند استاندارد نیست! فقط یه ایرانی میتونه گوشی آیفون 4s بخره ١.٥ میلیون، بعد سیم کارت ایرانسل اونم اعتباری توش بندازه!! پارسال سال همت مضاعف بود همش تعطیل بود. امسالم که سال جهاد اقتصادی بود همش اختلاس بود. یه سال عفت و حجاب بذارن یکم حال کنیم....!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ من
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 364