loading...
هرچے کہ بخوای،ھست

ali بازدید : 3 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

! * اون دخترایی که وقتی یه روز نمیبینیشون اعصاب واست نمیمونه ! اون دخترایی که شب پشت تلفن دوتایی خوابتون میبره! اون دخترایی که باهاشون میری شمال و دیگه دلت نمیخواد برگردی! اونایی که بهت زنگ میزنن قند تو دلت آب میشه! همونایی که وقتی کنارت نشستن بهت اس ام اس میدن دوست دارم ! اونایی که قربون صدقه می رن دلت ضعف می ره ! همونایی که وقتی از دور می بیننت قند تو دلشون آب می شه و یه لبخند میاد گوشه لبشون ! ... این دخترا اصلا به دنیا نیومدن تا حالا و هیچ گونه ای از این آدما مشاهده نشده که بخواد منقرض هم شده باشه...گفتم که در جریان باشید داداشای گلم! * امروز گوشی عمو رو بدون این که بفهمه برداشتم و اسمم رو از “اسم خودم” به ” 20009022 ” تغییر دادم. بعد با گوشی خودم این پیامک رو براش فرستادم: ” مشترک گرامی، شما در قرعه کشی همراه اول به مناسبت عید سعید فطر،برنده یک دستگاه خودروی mazda 3 شده اید. ضمن عرض تبریک لطفا جهتدریافت جایزه عدد (یه عدد ده رقمی) را به همین شماره بفرستید. هیچکس تنها نیست. همراه اول ” بنده خدا از ظهر تا حالا بالای بیستبار اون کد(عدد ده رقمی) رو داره برام میفرسته و من هر دفعه بهش جواب میدم:” مشترک گرامی کد ارسالی شما صحیح نمیباشد. لطفا مجددا ارسال فرمائید” الان اسمس داده: برو گمشو همراه اول منم اسمس دادم: مشترک گرامی حالا کهفحش میدهید مزدا که سهل است دسته بیل هم بهتون نمیدیم!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ من
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 394