loading...
هرچے کہ بخوای،ھست

ali بازدید : 4 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

ته آهنگ غمگین گوش میکنم مامانم میگه چته؟ چی شده؟ کی گذاشته رفته؟ چرا تو خودتی؟ آخ بمیری که بچمو اینطوری کردی! آهنگ شاد گوش میکنم میگه خبرمرگش برگشت؟ الان باهاته؟ کیه طرف؟ چه شکلیه؟ دوسش داری؟ چند بار دیدیش؟دیگه زدم تو فاز اذان!! هر چی فکر میکنم این مورچه بالدار چیزی نمیتونه باشه جز حاصل رابطه نامشروع بین پشه و مورچه... واقعا خجالت آوره! این امتحان زندگی، بزرگترین عیبش اینه که : اگر چیزی ام بلد نباشی، تا آخر جلسه باید بشینی .... دوستم میگه: هر شب که اخبار شبانگاهی قیمت سکه رو اعلام میکنه زنم میپره بالا و با خوشحالی دست میزنه بعد لم میده رو مبل و با لبخند نیگام میکنه؟!؟! کسی میدونه چرا؟ رفتم جیگرکی یارو برگشته میگه نونم میخای؟ میگم قبلنا سوال نمیکردی، میذاشتی، میگه نه الان وضعفرق کرده نون جدا، دونه ای 500 تومن!خوب شد بازم کرایه سیخ و ازم نگرفت... بعد 30 سال هنوز نتونستن آب پاشماشین رو یه جوری درست کنن که 5 تا ماشین بغلی و عقبی و جلویی رو آبپاشی نکنه! شیشه پاک کن ماشین رو که میزنی باس از همه اتوبان معذرت خواهی. کنی فراموش نشه که تکنولوژی ما در پراید نهفته است! من یه بار آب پاش رو زدم دیدم صدای دادو هوار میاد. یه موتوری اومد کنارم سه تا پسر بودن بیچاره ها دوش گرفته بودن! گفت آقا حداقل یه حوله بده صورتمونو خشک کنیم... مردی تو یک فروشگاه بزرگ بهیه دختر زیبا میرسه و میگه: خانم، من زنمو اینجا گم کردم ناراحت نمی شید اگه کمی با شما صحبت کنم؟ دختر:چرا؟!! مرد: چون هر بار که با یه زن خوشگل صحبت می کنم زنم یهو پیداش می شه!! آدم حساب کردن بعضیا خیانت بـه عالم بشریته... طرف سحری میخوره میگیره میخوابه تا 6 غروب، اون 2-3 ساعت تا افطارم دراز کشیده چرت میزنه! بعد اومده استاتوس گذاشته احساس نزدیکی به خدا میکنم وقتی روزه دار هستم!! خوب لامصب تو میری تو کما بسکه میخوابی، معلومه که روحت اینقدر تو کائنات ول میچرخه خدا خودش وارد عمل میشه!!! تو پیام بازرگانی نشون میده پیره زنه تنها و خسته نشسته، بعد نوه ش بهش اس ام اس میده، از تنهایی در میاد و خوشحال و خندون میشه. بعد میگه: هیچ کس تنها نیست. " همراه اول " پشت سرش تبلیغ نشون میده یارو تولدشه، همه بهش اس ام اس میدن، ولی داره از تنهایی می پکه! بعد میگه: پیامک ها جای خالی شما راپر نمی کنند. " وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی " آخه چی بگیم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ من
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 360