loading...
هرچے کہ بخوای،ھست

ali بازدید : 4 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

- گوشیمو گم کردم, هیچ شماره ای هم تو سیم کارتم سیو نداشتم، گوشی جدید گرفتم و سیم کارتمم سوزوندم دوباره گرفتم, دیدم 4 تا اس ام اس برام اومد از شماره غریب! " سلام, چطوری عجقم؟ خوج میگذره؟" هی با خودم فک کردم کدوم شماره دلارام بود؟ کدوم نیوشا؟ کدوم ستاره؟ کدوم مهشید؟ کدوم یلدا؟ گفتم فایده نداره, سوتی میدم به فنا میرم, بذا دلارام که از همه بهتر بود و نگه دارم بقیشون بی خیال دوباره بعدا پیدا می کنم! به همشون زدم: "سلام دلارام جونم, تو خوبی نفسم؟ دلم برات تنگ شده جوجوی من"! دیدم همه شاکی جواب دادن دلارام کدوم خریه کثافت, اسممم یادت رفته, برو گمشو... گفتم: ای بخشکی شانس , یعنی یه دونشونم دلارام نبود؟ یهو دیدم یه اس ام اس اومد: "خیلی بی معرفتی, همش من باید ازت سراغ بگیرم؟ تو یه بار نباید بپرسی دلارام مرده یا زنده؟ دیگه نمی خوام ریختتو ببینم, گوشیمم از همین الان خاموش می کنم, کثافت بی معرفت"!!! - پسر دائیم عشق بریتنی ... اومده یه پیج زده به اسم britney spears original page، بعد توشم فارسی تایپ میکنه! یه دختر جو گیر اومده کلیتشکر و قدر دانی کرده از اینکه خانوم بریتنی ممنون که به خاطر ما فارسی رو یاد گرفتین و این پیجو زدین و... من فقط درخواست حمله اتمی از سوی آمریکا رو دارم!!! - زن به محض ورود شوهرش به طرف او رفت و گفت: عزیزم نمیدونی واسه جشن تولدت چی خریدم!!! مرد تشکر کرد و گفت: حالا بگو ببینم چی خریدی؟ زن گفت: صبر کن برم بپوشم و بیام!!!!! - خدایـا: دمت گرم که بعد از گرونی دلار و تحریم، هنوز با 5٠ تومان صدقه ٧0 نوع بلا رو دفع میکنی، خوشحالم که تحریم بر تو اثـر نذاشته! موفق باشی عزیـزم. - یه مرغ دارم روزی دو تا تخم میذاره . . . . . . معاوضه با زمین یا مغازه! - دختره استاتوس گذاشته: انقدر بدم میاد از پسرهایی که میان فیسبوک برا علافی!!! انگار خودش داره گوشه پروفایلش اورانیم غنی می کنه...!!! - چند روز پیش داشتم برنامه زلال احکام رو نگاه می کردم. یه خانمی تماس گرفته میپرسه: وقتی تلویزیون بعد از اذان, نماز جماعت نشان می دهد؛ برای کسب فیض میتوان به امام جماعت داخل تلوزیون اقتدا کرد و نماز رو پشت تلوزیون خواند...؟؟؟ والا خود حاج آقا هم خندش گرفته بود... همچنین ایمان قویی داریم ما!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ من
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 391